کتابهایی که ارزش خواندن دارند

:: گنجینه کتاب های من ::

کتابهایی که ارزش خواندن دارند

:: گنجینه کتاب های من ::

در جستجوی قطعه گمشده

عنوان کتاب : در جستجوی قطعه گمشده

نویسنده : شل سیلور استاین

ترجمه : رضی خدادادی (هیرمندی)



کتاب بسیار زیبای در جستجوی قطعه گمشده، که به نظر من علاوه بر لذت گرافیکی که برای بچه ها داره، به شدت مفهومی است و پیشنهاد می کنم تمامی علاقه مندان به کتابخوانی حتما آنرا بخوانند.


برای دانلود کتاب در جستجوی قطعه گمشده بروی لینک زیر کلیک نمایید:

فایل pdf:

http://s3.picofile.com/file/7421987311/Dar_Jostejoye_Geteh_Gomshodeh.pdf.html


آقای شل سیلور استاین یک نویسنده، شاعر و کاریکاتوریست آمریکایی بودن که اثرات بسیار زیبایی از خود بجای گذاشتن. هنوز هم مترجمین ایرانی به ترجمه اثرات ایشان می پردازند.

من آنقدر از این کتاب خوشم آمد که می تونم بگم بیش از 10 بار این کتاب را هدیه داده ام و باز هم هدیه می دهم. کتابی است که واقعا ارزش هدیه داده شدن را دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد