کتابهایی که ارزش خواندن دارند

:: گنجینه کتاب های من ::

کتابهایی که ارزش خواندن دارند

:: گنجینه کتاب های من ::

موشه و درخت سیب

عنوان کتاب : موشه و درخت سیب

نویسنده: یوشی اناکائه

مترجم: عبدالوحید ایزدپناه

برگردان به شعر: شراره وظیفه شناس

تصویرگر: نوریکواوئنو

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

چاپ: کانونچاپ



از آنجایی که من خیلی صادقم با اولین کتابی که شروع به خواندن کردم وبلاگمو آغاز می کنم.

کتاب مورد علاقه بچه گیم و البته بزرگسالیم : موشه و درخت سیب


یکی بود و یکی نبود

زیر گنبد کبود

توی یک جنگل دور

زیر یک درخت سیب

موش موشک نشسته بود

آخه چشمش اون بالا

به چند تا سیب افتاده بود....


هنوزم می تونم بیش از نصف متن شعر کتابو به حفظ بخونم. کتاب بسیار قشنگیه برای بچه ها و خاطره ساز برای آینده اشون. فکر میکنم یکی از پسرهای همسایه مان برایم هدیه خریده بود.

یادم میاد از مامانم خواسته بودم که کتابو برام نگه داره تا بزرگ بشم، ولی فراموش کرده بود و کتاب گم شد. تا این که چند سال پیش تمامی قسمتهای بخش کودکان نمایشگاه کتابو زیر و رو کردم و بلاخره کتابو به قیمت 80 تومان خریدم اونم نه یکی بلکه 2 تا. الانم جز آرشیو کتاب هام توی کتابخانه شخصیم هست. گاهی میرم به یاد کودکی ورقش می زنم. خیلی احساس خوبی بهم میده. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد